گـــــــــــــل ســـــــــرخ
زندگی بی تو=مررررررررگ

گـــــــــــــل ســـــــــرخ

   گل سرخ  رادوست دارم چون رنگ خونه.

 

                      خون  را دوست دارم چون در رگ جاریست .

 

                   رگ    را دوست دارم چون به قلب راه داره .

 

                            قلب   رادوست دارم چون جایگاه توست.

عکس ، عکس های زیبا ، عکس های خفن ، والپیپر ، والپیپرهای زیبا ، والپیپرهای خفن ، گل ، گل های زیبا ، گل سرخ ، گل های سرخ ، عکس گل سرخ ، عکس گل های سرخ ، عکس های گل سرخ ، عکس های گل های سرخ ، گل رز ، گل های رز ، عکس گل رز ، عکس های گل رز ، عکس گل های رز ، عکس های گل های رز ، گل سرخ زیبا ، گل های سرخ زیبا ، گل رز زیبا ، گل های رز زیبا ، شاخه گل ، عکس های شاخه گل ، دسته گل ، عکس های دسته گل ، دسته گل رز ، عکس های دسته گل رز ، دسته گل سرخ ، عکس های دسته گل سرخ ، مدل نقاشی ، مدل برای نقاشی ، نقاشی از گل ، نقاشی از گل رز ، مدل نقاشی گل ، مدل نقاشی گل رز ، مدل نقاشی گل سرخ ،

از امروز صبح, تو رو در آغوش مهرم می گیرم و حمل می کنم,

            تو روبا پاهای عشق راه می برم,

                      تا زمانی که مرگ, ما دو نفر رو از هم جدا کنه.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ✘ادامهـ مطلبـ✘

♥ نوشته شده در یک شنبه 29 فروردين 1395برچسب:, ساعت 23:24 توسط ❤یه پسر تنها❤:


Design By : Bia2skin.ir